<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://kingawroblewska.com

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Kinga Wróblewska - fotografie: 1/52 - This Is Our Life {Let's Do 52 - PTM}

poniedziałek, 7 stycznia 2013

1/52 - This Is Our Life {Let's Do 52 - PTM}

Dziś kolejna odsłona projektu 52, w tym roku, jak pisałam wcześniej, mam nadzieje ukończyć dwa projekty, dzisiejszy to This Is Our Life - Let's Do 52 Project, więcej o projekcie można przeczytać na blogu Annie Manning Paint the Moon.


Etykiety:

Komentarze (5):

Blogger ekropka pisze...

Szalona Kobieta!!!!! ja z jednego zrezygnowałam. Podziwiam Cię

7 stycznia 2013 21:37  
Anonymous Anonimowy pisze...

My życzymy wytrwałości.
Pozdrawiamy.

8 stycznia 2013 06:50  
Blogger Kinga pisze...

:) Czy szalona nie wiem, ale postanowiłam spróbować...

8 stycznia 2013 13:23  
Blogger Kinga pisze...

Dziękuję!

8 stycznia 2013 13:23  
Blogger Mamsan pisze...

Urocze miejsce ...! Dziekuje za odwiedziny i trzymam mocno kciuki za kolejne projekty ... :-) Pozdrawiam. M

8 stycznia 2013 22:07  

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna